مدیر کل اداره صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حسن جمشیدیها   در حاشیه افتتاح اداره صنعت ، معدن و تجارت   شهرستان آوج  ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهرستان آوج با توجه به  اقلیم و شرایط مساعد جغرافیایی   از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه  با بیان اینکه  شهرستان آوج دارای ۲۲ معدن فعال است گفت: این منطقه به علت کوهستانی بودن  از وجود معادن غنی  گچ ،آهک ، گوگرد و پودر سنگ  بهره مند است که می تواند  زمینه های اشتغال  را در این شهرستان رونق ببخشد.

مدیر کل اداره صنعت ، معدن و تجارت  استان قزوین  افزود:  شهرک صنعتی آوج  با  ۸ کارگاه و شرکت فعال  یکی از قطب های ایجاد اشتغال  است که می تواند  با مهاجرت پذیری موجب افزایش جمعیت  این شهرستان گردد در این  زمینه  می توان با جذب سرمایه گذاران و استفاده از ظرفیت های بومی  زمینه تحول اقتصادی در شهرستان را فراهم نمود.

حسن جمشیدیها  با اشاره به ساختار اداره صنعت و معدن  در شهرستان آوج عنوان کرد: این اداره از وجود ۷ نفر بهره مند خواهد شد که یک نفر ان به عنوان رئیس   و مابقی به عنوان  کارمند  انجام  وظیفه خواهند نمود و در راستای تکمیل ظرفیت کادر اداری  می تواند از نیروهای واجد شرایط گزینش نموده و استخدام نماید.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی